maandag 20 februari 2017

PAPER ROSES KIT *FARDAU * GROEP 8

 Ik volg op facebook een groep en dat gaat
onder andere over scrapbook kits.
Zelf heb ik de kit van studio calico en citrus twist gehad.
 Nou. die waren geweldige en ik zou ze iedereen aanbevelen maar,
 helaas ze zijn nogal duur.

Nu heb ik de kit van Oma Dee
ook super gaaf .

Op de facebook groep kwam 
 paperroses langs
en ik dacht laat ik eens kijken.

scrapkit fardau

Ik vond hem super en dus besteld
en deze layout gemaakt .







fijne dag
Thamar



5 opmerkingen:

  1. Gave kit, mooie foto en een super leuke lo met al die laagjes, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he kits ? Deze kit vind ik idd ook erg mooi. En je hebt er weer een prachtige lo mee gemaakt, mooi met al die laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al dat mooie papier is aan jou wel besteed! Je layout is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke LO!!! Mijn dochter zit ook in groep 8, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n gave layout! Ik scrap die schoolfoto's bijna nooit maar nu ik jou layout zie heb ik er helemaal zin in. En wat een leuke kit is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.