woensdag 15 februari 2017

MOODBOARD WOENSDAG * HOME *

Het is weer tijd voor de moodboard woensdag
en ook dit keer weer gezellig samen met de andere meiden
Ik was dit keer aan de beurt voor een moodboard
en deze grijstinten vond ik zo gaaf.
Helaas zijn wij nog lang niet toe om onze woonkamer op
te knappen maar dan zie ik hier veel dingen op 
die ik wel zou willen hebben in mijn  nieuwe woonkamer.



Dit stond op mijn vensterbank in de erker gekregen van
een lieve vriendin voor ons nieuwe huis.
Helaas heb ik een hele smalle vensterbank en kan ik
er weinig op kwijt maar dit paste perfect.



Ik hoop dat jullie ook nog even gaan kijken
naar de andere meiden wat voor moois zij 
hebben gemaakt, ik in ieder geval wel.
Kijk rechts in de balk onder 
"moodboard woensdag "

hele fijne dag,
Thamar


6 opmerkingen:

  1. Je lo is leuk geworden, Thamar. Mooie sfeerfoto heb je ervoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo anders maar zo leuk!!!! Leuk om het groen erbij te combineren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat groene detail dat eruit springt. Was mij in het moodboard niet zo opgevallen :) vind het wel een heel inspirerend moodboard trouwens, dankjewel voor het uitzoeken. Zo zou ik mijn woonkamer ook wel willen hebben.

    Je layout is mooi geworden! Leuk ook om eens een heel ander soort foto te gebruiken dan met mensen erop. Het zijn de kleine dingen... leuk om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Thamar, fijn om weer met jou te scrappen...Jouw foto ziet al gezellig uit ...en de rest komt dan ook .... soms hebben dingen tijd nodig...maar fijn dat je al kan scrappen in jouw kamer..en dan nog een super mooie layout !!dat groen is inderdaad geweldig..moet ik toch aan de lente denken... lieve Thamar ik wens jou een fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi moodboard had je uitgekozen Thamar, heerlijk om mee aan de slag te gaan. Je lo is ook super gaaf ! En zo gaaf met dat groen. De foto is ook mooi zeg, dat vaasje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie LO voor de MBW! Erg leuk dat groene wat er uit springt bij je. Ja klussen neemt veel tijd. Weet er alles van ;) He geniet lekker van je nieuwe huis. En succes met de klusprojecten!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.